Permohonan Biasiswa Fair & Lovely 2022 Online (Semakan Keputusan)

Permohonan Biasiswa Fair & Lovely 2022 Online (Semakan Keputusan)|BILAKAH tarikh permohonan Biasiswa Fair & Lovely tahun 2022 bakal dibuka? Perhatian buat anda pelajar lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang berminat dan berkelayakan membuat permohonan Biasiswa Fair & Lovely ambilan 2022. Untuk makluman anda, permohonan Biasiswa Fair & Lovely 2022 boleh dibuat secara online sehingga tarikh tutup 31 Mei 2020 menerusi Portal Rasmi Fair & Lovely.

Permohonan Biasiswa Fair & Lovely 2020 Online (Borang)

Sedia maklum, dalam inisiatif memperkasakan kaum wanita untuk mengejar masa depan yang cerah, Fair & Lovely menawarkan biasiswa berjumlah RM200,000* untuk dibahagikan kepada 40 mahasiswi yang layak di kalangan 74 buah universiti awam dan swasta dengan mata undian tertinggi.

Permohonan Biasiswa Fair & Lovely 2022 Online (Semakan Keputusan)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan aplikasi permohonan Biasiswa Fair & Lovely beserta syarat kelayakan permohonan dan semakan keputusan:

Cara Permohonan Biasiswa Fair & Lovely 2022 Online

1. Pemohon perlu layari Laman Web Fair and Lovely secara atas talian (online) melalui pautan seperti berikut:
KLIK 👉 https://www.fairandlovely.com.my/

2. Pemohon yang dipertimbangkan akan dihubungi untuk mendapatkan sijil-sijil and dokumentasi yang diperlukan untuk memproses permohonan mereka.

Syarat Kelayakan Biasiswa Fair & Lovely 2022

Antara syarat kelayakan permohonan Biasiswa Fair & Lovely adalah seperti berikut:

1. Terbuka kepada warganegara Malaysia sahaja
2. Berumur 18 tahun dan ke atas
3. Pemohon yang sedang menyambung pengajian dalam peringkat Diploma dan Ijazah Sarjana Muda di universiti tempatan

Semakan Keputusan Biasiswa Fair & Lovely 2022

*Akan dikemaskini

Maklumat Lanjut 

Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut berkaitan Fair & Lovely, sila layari di Laman Web https://www.fairandlovely.com.my/biasiswa_2020/

Selamat membuat permohonan Biasiswa Fair & Lovely tahun 2022 secara online! Semoga anda berjaya mendapat tawaran Biasiswa Fair & Lovely!

No comments

Powered by Blogger.