Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL Untuk Pelajar Sekolah B40

Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL Untuk Pelajar Sekolah B40|ANDA berminat membuat permohonan telefon pintar percuma? Perhatian buat pelajar sekolah dari keluarga B40 yang berkelayakan menerima telefon pintar percuma Yayasan YTL. Berikut dikongsikan Cara Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL Untuk Pelajar Sekolah B40 buat rujukan anda.

Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL Untuk Pelajar Sekolah B40

Sedia maklum, Yayasan YTL dengan kerjasama YTL Communications menawarkan telefon pintar percuma kepada pelajar sekolah kerajaan dari keluarga B40 yang tidak memiliki telefon pintar atau peranti mudah alih bagi sesi pembelajaran di rumah. Inisiatif belajar dari rumah sebagai tambahan kepada kad SIM YES 4G dilengkapi dengan data 40 GB. Setiap telefon pintar terbabit akan dilengkapi dengan kad SIM prabayar YES 4G dan pelan data sebanyak 120 GB bagi tempoh setahun.

Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL Untuk Pelajar Sekolah B40

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan aplikasi Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL beserta syarat kelayakan permohonan dan cara hubungi:

Cara Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL Online

1. Guru boleh mencalonkan nama pelajar yang layak menerima telefon pintar di www.ytlfoundation.org/learn manakala pelajar yang berjaya akan dimaklumkan dan perlu mengemukakan pendaftaran mereka bagi membolehkan menerima telefon pintar dilengkapi pelan data 12 bulan YES 4G percuma.

2. Ibubapa pelajar akan dimaklumkan sekiranya pencalonan tersebut berjaya dan ibubapa kemudiannya perlu  mengemukakan pendaftaran untuk telefon percuma dengan data 120GB (10Gb sebulan/selama 12 bulan).

3. Pelanggan yang Layak akan menerima SMS dan Emel pengesahan bertajuk “Y E S to Education.

Syarat Kelayakan Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL

Antara Syarat Kelayakan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL adalah seperti berikut:

1. Pelajar yang dicalonkan mestilah terdiri daripada mereka yang bersekolah di sekolah kebangsaan sama ada di peringkat rendah atau menengah.

2. Pelajar tersebut mestilah tergolong dalam keluarga B40.

Maklumat Lanjut

Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, sila hubungi di:

YTL Foundation (421570-A)
Level 32, Menara YTL,
205, Jalan Bukit Bintang,
55100 Kuala Lumpur, Malaysia.

Emel: ytlfoundation@ytl.com.my
Tel: +603 2038 0888
Fax: +603 2038 0388

Semoga perkongsian Permohonan Telefon Pintar Percuma Yayasan YTL Untuk Pelajar Sekolah B40 ini dijadikan rujukan buat para pelajar!

13 comments:

  1. I'm not working,but x YTL staff in PG my G0351 can I get free phone,still use in 4gyes no 01130337815,last time YTL gave free phone no 0183082252 @ramarajan_naidu@yes.my,tq

    ReplyDelete
  2. Saya hafiz dari perak,saya nak tahu sampai bila saya nak tunggu keputusan bantuan telifon pintar saya ini lulus atau tidak?bukan saya seorang je yang nak tahu jawapan tetapi semua rakyat malaysia yang tertunggu-tunggu.tolong la jangan bagi rakyat malaysia ni naik angin.

    ReplyDelete
  3. Macam mana nak semak ye lulus ke tidak bantuan telifon pintar ini?

    ReplyDelete
  4. Bila nk dpt telifon ni.sya dh dftr dh.tpi smpai skrng blm lgi trima emai lgi.

    ReplyDelete
  5. MACAM MANA NAK SEMAK LULUS ATAU TIDAK BANTUAN INI

    ReplyDelete
  6. Macam mana nak semak kelulusan bantuan ini? Semasa memohon,saya isi email : Perfexxt767@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Macam mana nak semak kelulusan bantuan ini? Sudah sebulan memohon tapi belum ada jawapan lagi.

    ReplyDelete
  8. Bagaimana nak semak lulus atau tidak

    ReplyDelete
  9. Saya dah lama memohon tapi masih tidak dapat e-mail pasal telefon...macam mane yer nak check lulus atau tidak...sy buat mengguna e-mail:nurhanifahabdullah6@gmail.COM

    ReplyDelete
  10. mcm mn nk semak lulus atau tidak

    ReplyDelete
  11. Bila nak terima handphone percuma ni.. cam ner nak semak status ye.. kata dalam seminggu tapi masih tak terima lagi..

    ReplyDelete
  12. Bila nak terima handphone percuma ni.. cam ner nak semak status ye.. kata dalam seminggu tapi masih tak terima lagi..

    ReplyDelete
  13. Referral code tu apa?nak letak code apa?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.