Semakan Keputusan Program Pelajar Cemerlang 2022 Online

Semakan Keputusan Program Pelajar Cemerlang 2022 Online|BILAKAH tarikh semakan keputusan penawaran Program Pelajar Cemerlang bagi tahun 2022? Perhatian buat anda yang telah membuat permohonan penawaran Program Pelajar Cemerlang (PPC) JPA tahun 2022. Untuk makluman anda, semakan keputusan Program Pelajar Cemerlang 2022 dijangka boleh dibuat secara online pada bulan April 2020 menerusi Portal Rasmi JPA.

Semakan Keputusan Program Pelajar Cemerlang 2020 Online

Sedia maklum, program ini mensasarkan pelajar yang sedang mengikuti pengajian di peringkat Ijazah Pertama dan Sarjana untuk menyambung pengajian ke peringkat Sarjana / Kedoktoran dalam pelbagai bidang di universiti yang telah dikenal pasti oleh Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) dalam bentuk Pinjaman Boleh Ubah (PBU) di bawah Program Pelajar Cemerlang (PPC) Tahun 2020.

Semakan Keputusan Program Pelajar Cemerlang 2022 Online

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Cara Semakan Keputusan Program Pelajar Cemerlang secara online:

Cara Semakan Keputusan Program Pelajar Cemerlang 2022 Online

1. Semakan penawaran Program Pelajar Cemerlang boleh dibuat secara online di Portal Rasmi JPA menerusi pautan seperti berikut. Jika terdapat sebarang perubahan pengumuman tarikh keputusan, ia akan dimaklumkan dalam lawan sesawang eSILA:

KLIK 👉 http://esilav2.jpa.gov.my/

Cara Hubungi

Pertanyaan mengenai program tajaan dan masalah teknikal boleh dibuat dengan menghubungi talian 03-8885 3049 (3 talian) mulai 01 hingga 07 Julai 2019 (hari bekerja) mulai jam 9:00 pagi hingga 4:30 petang atau kemukakan maklum balas melalui Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) di http://jpa.spab.gov.my/eApps/system.do.

Selamat membuat Semakan Keputusan Program Pelajar Cemerlang tahun 2022 secara online!

No comments

Powered by Blogger.