Ujian Kemahiran Menaip dan Kemahiran Trengkas 2024 Online

Ujian Kemahiran Menaip dan Kemahiran Trengkas 2024 Online|APA yang anda tahu Kemahiran Trengkas dan Kemahiran Menaip? Anda pernah membuat permohonan jawatan kosong kerajaan secara online? Perhatian buat anda yang ingin ketahui aplikasi Kemahiran Trengkas dan Kemahiran Menaip secara online. Berikut dikongsikan aplikasi Kemahiran Trengkas dan Kemahiran Menaip 2024 secara online buat rujukan anda.

Ujian Kemahiran Menaip dan Kemahiran Trengkas 2020 Online

Sedia maklum, Ujian Kemahiran Trengkas dan Kemahiran Menaip boleh dilakukan secara online yang bertujuan memudahkan anda membuat sesuatu kerja dengan cepat dan lebih efektif.

Ujian Kemahiran Menaip dan Kemahiran Trengkas 2024 Online

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan aplikasi Kemahiran Trengkas dan Kemahiran Menaip Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris secara online:

Aplikasi Menguji Tahap Kemahiran Menaip

Anda boleh menguji cara menaip secara online di https://typing-speed-test.aoeu.eu/ yang merupakan satu sistem untuk Typing Speed Test.

Aplikasi Menguji Tahap Kemahiran Trengkas

Buat masa ini, tiada laman web yang menyediakan ujian secara online untuk Kemahiran Trengkas.

Maksud Kemahiran Trengkas dan Kemahiran Menaip

Kemahiran Trengkas adalah kemahiran menaip (typing) dengan menggunakan singkatan atau simbol tertentu. Ia merupakan tulisan singkatan atau istilah  shortform dan diuji dalam bahasa Melayu dan bahasa Inggeris.

Kemahiran Menaip adalah kemahiran seseorang itu menaip dengan lancar dan cepat tanpa ada kesalahan. Kepantasan menaip diukur berdasarkan Perkataan Per Minit (P.S.M).

Semoga perkongsian Ujian Kemahiran Menaip dan Kemahiran Trengkas secara online ini dijadikan rujukan buat anda semua!

No comments

Powered by Blogger.